Annandag Jul

skrider mot sitt slut och summerar jag dagen har den varit väldigt lugn och skön,lite lagom nu när jag inte är riktigt kry än,verkar vara ngt långdraget skit jag dragit på mig,hoppas att det ger med sig snart..

Började dagen med 2 Alvedon som inte hjälpte mig ett dugg,så jag sov vidare och hoppades att det skulle bli lite bättre när jag sovit ut en stund till,inte blev det bättre inte,så klev upp och drack mitt älskade morgonkaffe som smakar lika bra varje morgon.
Dagen har bara forsatt i lugnets tecken,har inte gjort mga knop idag,så får nog se till att det blir ändring på det imorgon..

Kollade på en dvd film som heter ♥ I love you,man ♥ den var sådär om jag ska vara ärlig,men det är ju lite så när man startar igång en film,man vet aldrig innan om den är bra eller dålig !

Just nu sitter jag och slappar framför Robinson !


Kommentarer
Postat av: Sessan ☆

Hej Sötaste ;)



Men du har ju såååå fin blogg!!! Vad skall jag mer säga liksom!?

Keep up the good work & var den du är, är mitt råd.



Ser ut som du haft en lovely Jul ♥



P.s Stockholmska & Stockholmska, jag är från Rönninge/Salem ;) d.s



KRAM

2009-12-26 @ 21:26:31
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0