Arg på mig själv & min blogg

åh vad jag blir irriterad..har suttit en bra stund och fixat med min framsida här på bloggen,lyckats med att fixa klocka,datum & en liten vädervisare,var skit glad att jag lyckades med det,men sen när jag gick in och skulle titta hur det såg ut,så såg jag att jag lyckats med konst stycket att få dit en kodmall som absolut inte ska vara på framsidan och plus att jag utan min vetskap fått dit en massa små svarta punkter til höger om rubrikerna och pedant som jag är så hatar jag när det ser ut som det gör !!
Som tur är så har jag Jennifer min systerdotter som är betydligt mycket duktigare än mig på sånt,så hon skulle kika på mitt problem någon dag och se om hon kan fixa till det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0