Dagen började

med att familjen kom in och sjöng och uppvaktade mig eftersom jag blir ett år äldre idag..
Myspys frukost med en massa tända ljus och eld i brasan,sen har dagen bara rullat på.Vi var en sväng till pappa och åt jättegod pastapanna som han hade gjort,söta pappa ville ha lite sällskap eftersom mamma jobbar.

På eftermiddagen så kom pappa hit till oss för att födelsedagsfika lite,Lasse gjorde en super god Citronpaj,som fick topp betyg,den gjorde han inte för sista gången..




födelsedags present av familjen,äntligen Photoshop !


en till present,visst e han snygg..


och en till,nu får jag se till att få lite volym på ruffset..


pappas goda pastapanna,mm..


hemma hos mina päron..


sist men absolut inte minst Lasses super goda Citronpaj,lovar att lägga ut receptet så ni kan prova att göra den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0