Dagens lilla utmaning

Mina dagar här hemma flyter bara ihop,har knappt ens koll på vad det är för veckodag..hm,men det blir nog bättre sen när jag återgår till jobbet och tillbaka till verkligheten.
Pratade nyss med syrran i telefon,då hon nämner att vi ska till jobbet för att fika & hämta julklapp,trodde helt i min vildaste fantasi att jag inte skulle utanför dörren idag,hade helt glöm bort att det var idag,tjii fick jag..bara att bege sig ut och skotta fram bilen som är helt insnöad,blir ett litet träningspass för mig det..inte det lättaste som rätt nyopererad att sträcka sig över bilen och försöka få fram den,ja ja får se det som dagens träning..fy vad löjligt det låter,men det är dagens lilla utmaning!

Senare i eftermiddag ska jag baka en annan variant av julkola,den här gången blir det lingonkola och den ska tydligen också vara super god med sin lilla syrliga smak,så kommer att lägga upp receptet på den senare idag,sån ni som vill också kan prova att göra den.

Puss & Kram så hörs vi senare !







 

 













Inte trodde jag för nga dagar sen att vi skulle få så här mycket snö..

Stackars min lilla palm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0