Dagens planering

Nyvaken..åh så skönt att få sova ut,men nu är det dax att sätta en rem,så jag hinner med det som behöver göras och fixas..

• städa av hemma
• ringa syrran och höra om hon hinner göra bottenfärg och klippa min lugg
• duscha och göra mig i ordning
• fixa en grej som jag inte kan skriva här av olika anledningar ;)
• åka och göra påfyllning av naglarna ( var över 4 veckor sen sist )
• träffa min svägerska på Cirkus på Djurgårdn
• se på Carolas julshow
• äta middag med min svägerska sen efter på ngn trevlig restaurang
• åka hem och känna doften av pepparkakor som familjen ska baka under tiden jag är iväg..
• kanske se ngn repris på Paradise Hotel

så här tror jag ng att min dag kommer att se ut idag,inte helt fel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0