Den här vill jag bara ha !!!!

Fick Björn Axens volymtång nu när jag fyllde år,har inte hunnit pröva den än men tror att den är super bra,speciellt för mig som har så babymjukt hår,inte det lättaste at få volym då,självklart använder jag mig av en super produkt som heter Dust it från Osis,men det skadar ju inte med lite extra volym lite då & då..

Skulle verkligen vilja ha en vågtång som gör grymt fina lockar,just när man ska iväg på fest och vill göra sig lite extra fin,eller bara en vanlig dag när man känner för att vara lite chic i håret..

Rekomenderar denna produkt till er som inte prövat den,den e såå grymt bra !!
Här är vågtången jag bara VILL ha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0