Dubai

där har jag mellanlandat massor av gånger men inte mer än så,dit vill jag resa i framtiden,det ser så rent,frächt,modernt och minst sagt lyxigt ut,vilket häftigt land.
Just nu byggs det skidbackar i öknen, ögruppar i form av en världskarta och palmer och kilometerhöga skyskrapor,bygget håller på att knäcka Dubais ekonomi,bygget är till största del lånefinansierat och skulderna är på över 450 miljarder kronor..usch låter inte lovande just nu,men urhäftigt blir det !

Iallafall så ser ni nga bilder därifrån här..






















Hur läckert ser det inte ut på en skala 1-10 ?
Jag ger det 10 poäng rakt av,utan ens att blinka !!

Kommentarer
Postat av: swanbanaaaanaanannananna

ASSÅÅÅÅ! Du är knäpp. Hahah, jag förstår att du måste ha det jäääätte tråkigt! Stackare. Haha, jag kan föreställa mig dig sitta där och asgarva för dig själv åt min kommentar. Knäppis. Asså! Mamma sa att du hade köpt en julklapp åt mig. Och det var något jag skulle bli JÄTTE glad över. Något som jag själv inte tänkt på. SKOJA INTE om jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå NYFIKEN!!



hehe, undra vad du får av mig då:P

2009-12-01 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0