Hej hopp

Var hos mamma imorse på frukost som sagt,ja ni vet ju hur mammor är..hon hade gjort både gröt m. blåbär,smårgås och kokat ägg ja och självklart kaffe då,min mamma e så snäll ! Efter våran frukost åkte vi till mormor och hälsade på,mormor blev så glad,tycker så synd om lilla mormor som känns så liten och ensam nu när morfar gått bort,måste ringa & hälsa på ofta.Hon vet ju att alla vi barn,barnbarn & barnbarnsbarn bryr oss och tänker på henne,men det är ju viktigt att alla visar det också,genom samtal och besök.Man får bara försöka tänka sig in i hennes situation själv och tänka hur man själv skulle känna det..

Mamma och jag var även iväg och fixade födelsedags presenter till systeryster som fyller år på lucia,självklart kan jag inte skriva vad jag köpte,för då blir det ingen överraskning,eftersom hon läser min blogg då & då..
även idag köpte jag nga julkappar,oj vad jag närmar mig slutmålet !

Håller på att dö av hunger känner jag just nu,har ju inte ätit ngt alls efter frukosten imorse,oops..
Till middag blir det skaldjurs pastan som jag lade upp här igår,den verkade så god,så jag ville dela med mig av receptet,det är ju rätt ofta man får idetorka..

Nga bilder på lite olika saker,är ju lite dålig på det så tänkte att jag lägger upp nga iallafall..


så söt man kan vara


eller hur..


i mitt nästa liv ska jag bli katt..




mitt favorit märke på kuddar..


kan äta hur mkt apelsiner som helst,men vem kan inte det..


Hanna ville vara med i ett hörn

nyköpt på Hemtex

också nyköpta på Hemtex


den här granen sa jag till mamma idag,att jag kunde tänka mig att ta med hem från Tyresö C. undrar om ngn märkt ngt om vi tog den med oss ?? skoj alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0