Helgen har gått alldeles för fort

och det gör den alltid,tyvär..
Igår hann jag inte blogga ett endaste inlägg,hade tänkt att göra det men som sagt så gick tiden alldeles för fort.Var iväg till Centrum och klackade om mina Prada stövlar,bytte storlek på en tröja jag köpte häromdagen,sen däremellan agerade jag lite taxibolag till Hanna och hennes kompis som skulle till Torvalla ishall och åka skridskor.När jag väl kom hem var det dax att studsa in i duschen för att göra mig i ordning till Lailas 40 års fest,det tar ju som sagt lite längre tid för mig än att fixa mig iordning..sen var det time att gå till bussen,så tyvär hann jag inte med min blogg igår,första gången jag inte skrev ett endaste inlägg på en dag sen jag startade min blogg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0