Inte klaga

men måste bara säga att jag är helt slut,känner mig nästan ledbruten.
Vi var som sagt iväg till Nacka Forum nyss,fixade lite presenter & julklappar,var även till min favvo butik Zara i förhoppningen om att jag skulle hitta ngt till min älskade kompis Lailas 40 års fest,som är nu på lördag,men inte hittade jag ngt inte,men sen är det väl ganska mkt så att jag orkar inte titta runt så mycket,blir ju trött rätt snabbt av att gå runt som en krokig gammal puckelryggad dam,folk undrar nog vad som hänt med mig,när dom ser mig knata runt så i snigelfart..

Har varit sugen på att köpa ett gulligt diadem med en blomma eller en söt rosett,men glömt det varje gång jag varit iväg,nästan all koncentration går till att hålla sig någerlunda upprätt och att ngn inte av misstag springer omkull mig,vore katastrof i dagsläget.. men sen läste jag en av mina favorit bloggar idag och såg att Ida  har en tävling om ett sånt gulligt diadem,självklart vill jag ha den så håll tummarna för mig nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0