Inte min dag idag

skit också..
Ställde mig och skulle göra till mig och koka lingonkolan som jag nu tjatat om nga gånger,ja om jag nu säger det så här..det blev ingen lingonkola för jag brände den,ett tag ville jag bara riva håret av mig eftersom den nästintill var färdig,skulle aldrig gått ifrån för att fixa med annat !

Kastrullen som jag brände vid skulle jag fylla med vatten,för att låta den stå en stund,men även den vände jag ryggen till för ett ögonblick..då väller det vatten över hela förbannade diskbänken som sen självklart forsar över halva köksgolvet,så måste bara avreagera mig lite j.... skiiiiit !!!
Sorry !!


Kommentarer
Postat av: Linda

har du provat wienernougat?

2009-12-17 @ 14:33:21
URL: http://lindabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0