Jag = åsna

Tänk att jag ska vara envis som en gammal åsna,har nog hållit igång lite för mycket om jag ska vara helt ärlig mot mig själv,så nu får jag betala för det.. har dragit på mig sårvätska som samlat sig runt nedra delen av buken,när jag trycker på magen så skvalpar det och så ser man att det guppar under huden,precis som i en vattensäng.
Så jag har precis ringt till Improva och pratat med sköterskan,tydligen så är det inte helt ovanligt att dom får gå in och tömma den här sårvätskan och så kommer det nog bli i mitt fall,dom skulle återkomma strax,så får vi se om jag måste åka in i dag och göra det,jag själv tycker nog att det kan vara skönt att få det gjort till helgen,för då släpper obehagskänslan och svullnaden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0