Julafton,redan imorgon..

Oops,redan dan före doppare dan ? Tydligen..mysigt mysigt.
Om en stund tänkte jag nu ta mig tid att bege mig in till stan för att äntligen efter 5 veckor göra påfyllning av mina naglar,nu är dom så långa att det gör ont när jag sitter och skriver här,aj aj..gillar inte när naglarna är för långa,tycker att det är frächare med en lite lagom längd,så idag ska dom bli kortare.
När jag är färdig med klorna blir det en snabbis förbi våran butik,ska handla lite myspys till uppesittarkvällen,sen ska jag hem och göra polkaknäck och lyssna på julmusik.

Ha en mysig dag alla,skriver mer senare !


Kommentarer
Postat av: Inger

Fartdåren på 73:an ;)

2009-12-23 @ 13:37:36
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0