Lugn morgon



Gick och lade mig sent inatt,var inte så trött och sen blir ju dygsrytmen lite rubbad när jag inte har vanliga rutiner,eftersom jag inte kan göra så mkt än,så blir det mest att man sitter och ugglar..

Så imorse tog jag sovmorgon,skönt !

Nu när folk sitter och äter sin lunch så sitter jag med min frukost och mitt morgonkaffe,känns galet lugnt..nu längtar jag såå mycket till att kunna vara som vanligt,kan knappt vända mig i sängen,bara en sån enkel sak längtar jag efter,att kunna vända mig utan smärta och att det tar 5 minuter.

Idag ska jag åka till jobbet och hälsa på tjejen som jag jobbar med,tanken är att jag ska börja jobba 28 december,men vet inte om jag är återställd tills dess,hoppas verkligen det,men som jag känner just idag,så känns inte som det,men hoppas att det läker i ett snabbare tempo nu än vad det gjort hittills,tiden får utvisa hur det blir.

Nu ska jag ta mig in ducshen och göra mig i ordning,hm bara det är ett projekt!
Skriver mer ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0