Morgonen

började med mys,fick kaffe på sängen och hela familjen ligger i sängen och tittar på årets första avsnitt av julkalendern,mina misstankar bekräftades av att sett första avsnittet..hur kan det vara så svårt att göra en genuin julkalender,så man får massor av julkänslor..förstår inte alls !

När familjen begett sig av till skola & jobb så ålade jag mig in i duschen,har ju inte fått duscha sen förra måndagen,så ni förstår att jag har längatat,det kändes som lyx att få duscha !
Vanligtvis så står jag gärna i duschen flera gånger per dag,så det har inte varit lätt med katt-tvätt i en vecka,men nu så är ordningen återställd.

Känner att jag fått ett litet bakslag idag efter gårdagens spring både på efterbesök och sen ett besök till Haninge C med syster.
Det är nu jag förstår att kroppen inte går av sig själv bara,märks stor skillnad nu när jag känner mig svag,man tar hälsa för given och bara förväntar sig varje dag att allt ska vara bra och fungera,bara en sån liten sak som ett besök till ett centrum tar hårt på krafterna & kroppen..måste bli mera tacksam över hälsan jag har vanligtvis !!


Kommentarer
Postat av: kära moster

Hehe, det var inte så jag menade. Verkligen inte. Jag menade när dom snor bilder och säger att det är dom själva. Jag brukar också ta bilder typ från google. Men när dom typ tar en bild från miig sen säger den/dom att det är den själv. PUSS

2009-12-01 @ 11:20:17
Postat av: kära moster

Hehe, det var inte så jag menade. Verkligen inte. Jag menade när dom snor bilder och säger att det är dom själva. Jag brukar också ta bilder typ från google. Men när dom typ tar en bild från miig sen säger den/dom att det är den själv. PUSS

2009-12-01 @ 11:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0