Nyårslöften ?

Hur många är det inte som ger sig själva nya löften som ska infrias under nya året,jo många tror jag och det är väl bra kan jag tycka,varför inte om det känns bättre..ibland kan man behöva en spark i arslet för att komma igång med ngt man länge tänkt att man borde eller bara bli en bättre medmänniska,det är nog väldigt mga olika löften som ges.
Själv vet jag inte riktigt vad jag ska ha för löfte eller om jag ska ha ngt men isånnafall är det att komma igång med min träning på ett seriöst sätt (på måndag har det gått 6 veckor sen min operation,borde kunna börja sakta men säkert snart ) sen ska jag försöka bli bättre på att ringa mina kära vänner,jag vet själv att jag är rent ut sagt skit dålig på det till alla mina vänner och sen som jag skrev att bli en bättre medmänniska,där tror jag att alla vi människor kan lägga in en extra växel..skadar ju inte iallafall !



Så här ser nog många nyårslöften ut,kan jag tänka mig !

Vad har ni för nyårslöfte ? Vore kul att höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0