Paradise Hotel

är mitt absoluta favorit program just nu,hör och häpna..det är det Danska Paradise Hotel som äger hårt,inte vårat Svenska,jämnför jag med våran som går just nu på TV6 (vilket det Danska också gjorde) så spelar Danskarna spelet mycket bättre,hårdare och dom går in i spelet till 100 %,Svenska är också jätte bra men våran är inte alls i samma nivå som Danskarnas !

Okej okej,ni som sett den märkte väl att det var mkt mer sex och sexlekar och m.m i den Danska och det var ngn som sa till mig att ha ha haaa det är ju därför du gillar den bättre,men tro mig... så är inte fallet utan IT`S THE GAME som är bättre i deras,självklart är det ju så att ju mer sex och sånt det är inblandat desto mer intriger osv. och självklart blir det roligare tv då,men ju bättre spel man spelar desto roligare att titta,massa twister hit & dit..Love it !

Jag har suttit som besatt nu i nga veckor om kvällarna när familjen gått och lagt sig och bara tittat på avsnitt efter avsnitt på webb tv:n,men ikväll vardet sista avsnittet för min del dvs. finalen och tro mig,rätt par vann !

Många kanske fnyser åt att hur kan man ägna sin tid till att titta på sånt skit som Paradise Hotel,men då säger jag bara att du/dom har inte sett Danska Paradise Hotel och har man inte gjort det,ska man kanske inte säga ngt alls..utan kolla först och bilda dig en uppfattning och sen avgöra vad man tycker,men ge den nga avsnitt,lovar att man blir beroende !

Det tråkiga är att nu har jag sett alla avsnitt och bara får se fram emot nästa säsong från grannlandet !











Här e bara nga av alla deltagare,vissa bättre än andra !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0