Rastlösa jag

Nu har det snart gått 2 veckor sen operationen och jag börjar verkligen känna mig rastlös,vill ju så gärna vara som vanligt och kunna laga mat,baka & städa av ordentligt,sen så längtar jag till träningen massor,är ju så van att träna om dagarna,så det är säkert brist på träning också som gör mig så otroligt rastlös.. jag vet ju inte riktigt när jag får börja träna,måste höra på måndag vad dom säger,när jag ska på mitt andra återbesök.
Nu vet jag ju att det är alldeles på tok för tidigt att ens tänka tanken,men jag vill ju gärna veta..även om jag bara kommer iväg till gymmet för att kunna promenera på löpbadet eller bara sitta och cykla lite lätt.

För att stilla min rastlöshet så ska jag övertala familjen till att vi ska åka iväg på lite ärenden,i Nacka Forum, som vi har kvar att fixa.

Ha en underbar söndag,skriver mer sen senare i eftermiddag/kväll!



Min favorit butik Zara  finns i Nacka F .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0