Sista inlägget för 2009 !

Som jag har längtat efter Helena och våra promenader,nu äntligen är ordningen återställd efter 5 långa månader,vi har precis varit på vår premiär promenad sen dom kom hem från Thailand.

Riktigt skönt att komma ut í friska luften och få röra på sig och inte halkade jag heller,lite nervös var jag för om jag skulle halka.. Vi sprang på Sofie & Peter (goda vänner) och stod och snick snackade en stund,alltid trevligt att möta vänner på vägen.

Nu är det dax att hoppa in i duschen och göra sig i ordning inför nyårsfirandet och självklart har jag mitt vanliga tjej problem,kläder..vad ska jag ha på mig ? Tänk att man alltid har samma problem..ja ja det ordnar sig säkert !

Ha ett riktigt Gott Nytt år alla älskade läsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0