Skit film..

Vi var på Heron City på bio i eftermiddag och såg på Göta Kanal 3..vilken skit film,den var så dålig så att jag bara satt  och gäspade och ville åka hem.
Förstår inte att dom gjorde en 3:a på Göta Kanal,när dom ändå inte lagt ner ngn energi på att göra den bra,hade jag vetat hur dålig den var,så hade jag hellre sett på 2012,men det får bli nästa gång..

Efter bion så gick vi till Pizza Hut och åt middag,det är ju inte så ofta det händer så borde inte ha dåligt samvete,men just nu har jag faktiskt det.. har ju inte varit så nyttig dom senaste dagarna,hm men det får bli ändring på det nu efter nyår,längtar !



Min favorit pizza på Pizza Hut heter Tropical chiken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0