Snökaoset ställer till det för många

Sitter och tittar ut genom fönstret och undrar hur det är möjligt egentligen att vädret från ena veckan till den andra bara skiftar så rejält,blir lite fachinerad av hur vädretsmakter styr våra liv emellanåt.. lokaltraiken blir ett endaste virr varr,med förseningar och inställda turer,då folk blir försenade till jobb,skolor m.m. flygtrafken & tågtrfiken får också problem med förseningar p.g.a allt snö på spåret och start & landningsbanor.

Just nu ä jag tacksam över att jag inte behöver bege mig ut i snöyran överhuvudtaget,ska nog bara ta en mysig hemmadag med lite julbak,ska göra lingonkolan som jag egentligen skulle gjort igår ,men som jag inte hann att göra.


Just nu är min största dröm att bara kunna sätta mig på ett plan och veta att man kommer iväg till värmen
för nga veckor..får bli en annan gång,får drömma vidare !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0