Sorry

Lill lördag idag och veckan skrider mot sitt slut.Idag har jag knappt varit hemma,så därför har jag inte hunnit med nga inlägg idag,sorry !
Själv gillar jag inte bloggar som uppdateras dåligt,så vill inte bli likadan själv..

Syrran kom hit i förmiddags då vi fikade lite och sen begav vi oss iväg för att fixa present & klappar.Våran kära kompis Laila fyller 40 år på fredag och ska ha party på lördag,så nu är presenten fixad,kan inte skriva vad vi köpt,utifall Laila skulle se det här..

Hittade lite nya plagg till mig själv,känns så mkt roligare att handla nu när allt inte smiter åt.. sen blev det självklart nga julklappar också,så nu är jag (nästan) färdig,2 personer kvar att handla till och det bästa av allt är att jag vet exakt vad jag ska köpa till dom så det blir lätt som en plätt !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0