Städa i sexiga underkläder ?

Nu har jag äntligen blivit tömd på sårvätskan jag samlat på mig,uhuuu.. det gick rätt bra,stack till lite bara men det var det värt,fick ut 1 dl och vilken skillnad direkt,kändes genast bättre.
Jag blev så glad när Magnus (min kirurg) sa till mig - Pia,du ska veta att din operation blev jätte lyckad,det är verkligen inte alla som får en sån platt mage som du fick ! Jag blev så glad när han sa det,för det är ju inte lätt för mig att veta som patient,det är ju kirurgerna som ser så mkt olika resultat,så kul att höra vad dom tycker. Jag sa till Magnus att jag är så glad att jag valde just honom som e så duktig,för jag e faktiskt plattare än vad jag trodde man kunde bli..

Efter Improva åkte jag till våran butik för at komplitera lite matvaror som saknades,tjejerna och jag ska som sagt ha en egen myskväll ikväll.

Nu tänkte jag köra min fredagsstädning,hur sjukt det än låter så måste jag säga att jag älskar att städa ♥ har absolut inga problem med det,man blir ju så nöjd när det är färdigt  !


Kommentarer
Postat av: Sophia

hahah du är rolig du pia!! älskar att läsa din blogg, jätte braaa :D

2009-12-13 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0