Tack Jennifer !

Först och främst vill jag tacka dig Jennifer med min nya design här på bloggen,du e bara för go som så tålamodigt orkar hjälpa mig när jag behöver din hjälp,måste bara säga att jag beundrar ditt tålamod !


Ännu en dag har passerat så oerhört fort,var iväg till jobbet på lite julfika och julklapps utdelning.Alla vi anställda fick varsitt presentkort till Tyresö Centrum i valfri butik,det är nu 3:dje året på rad vi fick ett presentkort dit och jag tycker at det är en klockren julklapp,måste erkänna att jag åkte direkt och handlade,ingen match för mig att  veta vad jag skulle handla för den..

Köpte en till Mateus till min samling som jag har samlat på sen jag fyllde 30 år,måste säga att jag börjar bli väldigt stolt över min samling nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0