Tänk om det kunde vara såhär hela vintern,vilken dröm !


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja en underbar känsla. Blev så himla glad! Jag förstår vad du säger, men om han har vingelsjukan så kan dom inte göra något ändå. och det är så att vi har vart med honom där två gånger innan då en gång han var helt borta och den andra gången skulle vi dit och se och fick reda då på att att han hade kattsnuva. Men måste säga det att det var det värsta jag vart med om. Han pinades mer att åka bil än vara sjuk. Men om han nu blir sämre ska jag höra med mamma om en i närheten kan komma och kolla på honom. För åka bil vill han inte igen, det har han sagt till mig :) Jag försöker göra det bästa både för honom och mig. Han är ju trots allt som en son för mig och jag tar mitt ansvar till 100 procent. Trevlig helg!!

2009-12-12 @ 01:17:35
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0