Tillbaka till Improva

Varit iväg till Improva för mitt andra återbesök,på dagen exakt 2 veckor sen nu så låg jag på operation vid den här tiden,känns så skönt att ha det värsta överstökt,det är tur att man inte i förväg vet hur det är..inte för att det har varit så hemskt,men ändå på ngt sätt så är det väldigt uttröttande,speciellt dom första veckorna efter,det känns lite som jag varit i ett töcken på ngt sätt och sen just att jag inte kan göra allt jag e van att göra själv,smärtmässigt har det gått upp & ner,den värsta smärtan har varit i ryggen,jag har fortfarande ont i ryggen men det är bättre iallafall.

Blev av med dom sista styganen i dag men jag är lite svullen,längst ner i buken (vilket är vanligt) så nästa vecka när jag ska på ett 3:dje återbesök,så måsta min kirurg Magnus ev tömma vätskan som samlat sig där,det ska tydligen inte göra ont,men tanken är inte lockande..iik,får gåshud bara jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0