Toppen kväll

Jag och min svägerska var som sagt på Carolas Julkonsert ikväll,fick det som födelsedagspresent av svägerskan och hennes familj,en riktigt toppen present till ett Carola fan som jag alltid varit.Det finns en del människor som har svårt för Carola,men jag förstår inte problemet..är det hennes starka tro eller vad är problemet ? Jag måste säga att jag tycker att hon verkligen har en av Sveriges bästa röster och vilken showartist,henne ska vi vara riktigt stolta över.Jag har iallafall inte ngt ont att säga om Carola,men respekterar om det finns ngn som inte gillar henne,alla kan ju inte älska alla,but i like her !!

Iallafall så när konserten var slut så åkte Anneli och jag till Faros på Söder (en Grekisk restaurang) och åt en god middag och satt och pratade och bara hade en riktigt trevlig avslutning på kvällen.

Nu är klockan rätt mkt men ska nog titta på ett avsnitt av Paradise Hotel innan jag ska gå och nanna kudden..


hur trött ser jag inte ut på en skala 1 - 10 !!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt=)

2009-12-22 @ 08:51:16
URL: http://lindabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0