Uppe med tuppen

Nu har vi kommit till fredag igen..hur är det möjligt att veckorna bara flyger iväg!
Var uppe med tuppen imorse,dusch och sen till mamma för frukost,sen åkte vi till Improva igen för lite tejpning o.s.v. nu behöver jag inte åka dit ngt mer förrän i mars,för en sista efterkontroll för att se att allt läkt som det ska,då ska jag även få med mig före/efter bilder hem,tydligen så glömmer man lätt hur man såg ut innan och det kan jag intyga om redan nu,för det känns som att så här har jag väl alltid sett ut.. iallafall så ska det bli kul att få se fotona.

Mammsen och jag åkte och åt lite lunch och sen åkte vi till våran butik för att handla lite inför helgen.
Ikväll blir det som sagt ett minijulbord här hemma,så vi passade på att bjuda över mina föräldrar också,så nu ska jag börja förbereda lite tänkte jag.

Skriver lite mer senare ikväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0