Vad tiden går

fort..redan 2:a december,jag känner mig lugn som en filbunke inför julen och det är en så skön känsla,har ju handlat dom flesta julklappar,det är nga som jag har kvar men det känner jag ingen större stress över heller,vet ungefär vad jag ska ha och då underlättar det ju.
Jag älskar att vara hemma och fira jul men jag har heller inget emot att åka iväg,i år kommer vi att fira hos svärföräldrarna och det känns väldigt bra,svärmor är så duktig på mat och fixa mysigt,så det kommer att bli kanon,sen känns det extra skönt att bli bort bjuden nu när jag opererad och inte har samma fart & form som man har annars.Ska verkligen bara njuta och koppla av i år !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0