Vad vore livet utan vänner

Dagen har varit bra idag,var iväg med min kära kompis Jenni till Centrum,vi åt lunch och satt och bubblade om ditt & datt sen sniglade vi oss fram till butikerna (ingen fart i min gång än,gör för ont om jag går i normaltempo)
självklart passade jag på att handla nga fler julklappar,börjar närma mig slutet,jipiii..
Snart kan jag kasta mig raklång på soffan och bara suga in all mysig julstämning som sakterligen börjar infinna sig.
Efter Centrum så åkte vi hem till mig för att fika lite,självklart tände vi en massa ljus och en mysbrasa.
Haft en riktigt trevlig dag idag,men så är det alltid när jag träffar mina vänner,vad vore livet utan mina älskade vänner.. är så otroligt glad och tacksam över att jag har så underbara vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0