Vill så mycket men tiden räcker inte till alla gånger

Mysfredag med familj och mina föräldrar,lika mysigt varje gång mamma & pappa kommer över,tyvär så går det ju lite i perioder som man äter middag ihop och ses,men jag tror att dom flesta känner igen sig i det..vardagen rullar på liksom och man jobbar och sliter med allt och så känns det som tiden inte räcker till,tyvär.Livet är för kort för att stressa sig igenom,ändå gör vi  (nästan) alla samma misstag..jag vill så gärna hinna träffa släkt & vänner mycket mer än vad man hinner,tror iförsig att det lugnar ner sig senare i livet,det är väl så att det är ganska hektiska år just nu,men det är väl så som det sägs,allt har sin tid ! 


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag håller verkligen med, vill träffa er betydligt mer än vad som hinns med just nu. KRAM Jenni

2009-12-19 @ 12:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0