Aj aj...

Go`morron !
Nu är jag inte lika irriterad längre men lite sitter kvar..
Sitter och kastar i mig frukost medan jag skriver,ska alldeles strax åka till jobbet,hoppar in dagpasset också eftersom jag ändå ska jobba inatt,så lika bra att blåsa på nu när det erbjuds extra pass,snart blir jag ju sjukskriven i nga veckor,så pengarna kommer nog att behövas.

Usch känner mig verkligen inte på topp men får göra mitt bästa,känns som det lurar en förkylning bakom knuten och sen känns det som jag fått en inflammation i axeln,borde nog åka förbi Apoteket och köpa ngn slags inflammations hämmande salva,får inte äta så mkt tabletter så nära inpå operationen..ja ja det e bara att lära sig att leva med lite smärta.. värre blir det.
Ha en toppen dag,skriver mer ikväll !


Nu skulle jag verkligen vara i behov av en riktigt bra massage ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0