Åker Mariette..

Känner mig som världens lataste fru/mamma,är inte van att bara sitta rakt upp & ner och titta upp i taket,det kryper i mig bara av tanken,men som det är just nu så kan jag inte ens laga en ynka enkel middag,så sitter här och väntar på att Lasse ska komma hem och ha Klasses kockhörna,tycker lite synd om honom,först jobba hela dagen,sen hem och fortsätta medan jag bara sitter här..

Idag har jag haft en rätt jobbig dag,haft skit ont i korsryggen men det ingår tydligen i hela "paketet",kännt mig lite låg också men det är tydligen vanligt också att känna så några dagar efter operationen,det sa dom till mig redan dag ett,hoppas verkligen på en bättre dag imorgon.

Ikväll blir det självklart Idol här hemma,har en liten känsla av att Mariette ryker,vad tror ni ?


Kommentarer
Postat av: Inger

Jag vill se Calle och Mariette i final.

2009-11-27 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0