Äntligen !

Åh äntligen ska jag få i lite ordning på min kalufs,imorgon på förmiddagen kommer min älskade stora syster och lägger i lite bottenfärg åt mig,tack kära syster för din hjälp!
Helt galet vad man känner sig hemsk i håret när det blir lite utväxt och nu har jag inte bara lite utväxt heller.
Jag brukar vanligtvis fixa det så fort det blir utväxt,men vet inte vad som hänt dom senaste veckorna..tiden har sprungit ur händerna på mig.

Jag har tur som har en syster som är en föredetta frisör och sen har jag en syster dotter som heter Sophia som går 3:dje året på frisörlinjen,hon har fixat mitt hår det senaste året och hon e super duktig,vet att jag är i trygga händer när hon fixar mitt hår,hon flyttade till Uppsala för nga månader sen och då blir det tyvär inte lika ofta att man ses,snyft..saknar henne massor.



Kommentarer
Postat av: http://whothefuckis.blogg.se

SV: Tror bara ja satt och kolla på alla nya inlägg på blogg.se startsidan :) skoj att läsa "vanliga dödligas" bloggar ibland :)

2009-11-11 @ 06:28:32
URL: http://whothefuckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0