Är dock trött



Så himla duktiga,tack för eran värdefulla hjälp !

Tog en liten sömntablett igår kväll när jag skulle gå och sova,så jag somnade gott och sov hela natten igenom.
Vaknade vid 08.00 och tog mina värktabletter,som jag ska ta var 6:e timme,slumrade till en stund till sen var det dax att byta mina dräneringspåsar som jag måste ha troligtvis till på måndag,då jag ska på mitt första återbesök.
Skulle jag inte ha dräneringspåsarna så skulle all överflödig blod/vätska samla sig i buken och jag skulle bli mega svullen,så då har jag mycket hellre dräneringspåsar,det är inte så jobbigt som det låter.
Har inte så värst ont idag heller,undrar om det kommer att bli värre eller om det kommer att gå sä här smidigt hela vägen ?
Hoppas innerligt att det fortsätter på samma sätt som det börjat på..
Är dock ganska trött i skrivande stund,så tror att jag ska gå och lägga mig en stund,det är ju som det sägs att allt läker bättre med god sömn.

Hörs senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0