Återbesöket

gick bra till slut,var rätt spänd och nervös inför att dra ut dränerings-slangarna,stygnen var jag inte nervös över att ta bort,men och veta att Eva (min sjuksköterska) skulle dra ut ca 2 dm slang ur ärret,var inte så lockande..syrran min som var med,tittade på när Eva höll på,själv ville jag inte överhuvudtaget titta,blev/blir bara så äcklad av tanken.

Fick dra ett djupt andetag in och sen sakta andas ut,samtidigt när jag andas ut så drar Eva i ena slangen,yääk det kändes som hon drog ut en fet mask som satt rejält insugen i magen,sen när den första slangen var ute så blev det repris på den andra,sen fick jag nya kirurgtejp över ärren,när allt var över så var jag alldeles högröd i ansiktet och svettig i händerna,men ack så skönt när det väl var över.

Jag måste bara säga att även om det bara gått en vecka och tydligen fortfarande är svullen,så är jag så nöjd med resultatet,har en platt mage redan nu men tydligen så kommer den att bli ännu plattare när allt lagt sig.

Längtar tills jag kan köpa lite nya frächa kläder !!



Eva plockar bort stygn

ser lite skrämd ut..



 

här e slangarna som drogs ut,dom gick ut från magen och sen ner över benen (på utsidan)


Kommentarer
Postat av: helena

hej vännen!!!



Ja du var lite skärrad ser jag på bilden men vem skulle inte vara det? Nu kan du bara njuta av att din mage kommer vara alldeles platt och snygg. KRAM KRAM

2009-12-01 @ 02:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0