Bio kväll !

Nu är bottenfärgen färdig och det känns som sagt som en befrielse att ha nyfärgat hår,fnissar..
Hatar verkligen när det blir utväxt,speciellt i mörkt hår syns det så tydligt och sen blir det ju inte bättre av att jag e blond i mig själv,då blir utväxten så väldigt tydlig,man ser nästan ut att vara lite flintskallig då,och det vill jag inte se ut att vara frivilligt iallafall..

Idag så fyller Linn som sagt 13 och vi har bokat biljetter till Trubbel i Paradiset i kväll,ska bli kul att se den,jag tror att den är rätt rolig.
Vi tänkte gå och äta en bit mat innan bion också,så det blir nog en trevlig kväll,tyvär så är ju inte Hanna hemma eftersom hon är i Falun med skolan,så vi får gå utan henne den här gången.

Nu tänkte jag åka en sväng till Haninge C för att hämta min efterlängtade rose glögg,som jag beställt.

Kramisar !!

Poster Trubbel i paradiset (2009)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

va kul, hoppas filmen är lika bra som den verkar ^^,

2009-11-11 @ 13:38:42
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0