Clear eyes

Lördag kväll och krasslig,inte precis vad man drömmer om..vi var bjudna över till våra snälla grannar på kräftskiva ikväll men som sagt så har halva familjen varit iväg på match i Råsunda och jag och Hanna skulle ha följt med,men jag orkade verkligen inte åka iväg och sätta mig ute i kylan nu när jag mår som jag gör,sen efter som sagt skulle vi gått över till grannen,men det blir inget av det heller,när man inte mår bra så är det bäst att vara hemma och sen vill jag inte smitta ner någon heller.

Så ikväll blir det en riktigt lugn lördag kväll här,inte orkar jag laga ngn middag heller,så Lasse stannar på Vega baren på hemvägen,nu e jag super hungrig eftersom jag bara käkat frukost idag och klockan e kväll,hur bra e det då..

Känner mig alldeles trött och röd ögd,torr och narig under näsan av allt snytande,kan jag bara inte få känna mig bättre snart,please..funderar på att köpa den här produkten,är det ngn av er som testat den ngn gång?
Jag har bara hört talas om den,men aldrig prövat den,nu skulle jag verkligen vara i stort behov av den..

Om det är ngn som prövat den så får du gärna berätta hur den är..


Kommentarer
Postat av: Inger

Du får se till att vara frisk tills nästa gång ;)



Det var jättetrevligt och tydligen var kräftorna goda, jag smakade på lite pajer istället :)



Hoppas du frisknar till snart.



Kramen

2009-11-08 @ 14:17:25
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0