Dagen har rusat igen

Dagen har sprungit iväg,var som sagt in till stan och bytte en skjorta och sen åkte jag till Nails Center på söder för att fixa mina klor,när jag kom dit så satt Tilde De Paula där med sin sminkös Anna och fick sina fötter iordning gjorda,Anna har jag sett där förut med Carolina Gynning,hon sminkar rätt många kändisar tydligen,har sett henne i en del tidningar.
Nails Center verkar vara en liten kändis håla,ofta när jag kommer dit så sitter det ngn kändis där t.ex. Kjell Bergqvist & Micke Persbrandt m.m.ja inte för att det spelar ngn roll eller så,men lite kul är det att sitta och lyssna på deras skvaller,man får höra en hel del kul..

Gjorde som sagt påfyllning av naglarna sen unnade jag mig en skön fotvårdsbehandling också,när man sitter där och får fötterna fixade så sitter man nämligen i en superskön masssagestol,den e så skön att man nästan somnar,sen blir det ju inte precis värre av att man får en skön fotmassage när man får sina fötter fixade,sist men inte minst målade dom mina tånaglar med en fin färg som jag själv valt (självklart),så nu e jag riktigt fin om händer & fötter.

Nu ska jag kolla på en dvd film,får bli Wallander Prästen.

Ha en trevlig kväll,skriver mer imorgon bitti innan jag åker iväg till operationen..

En sån här stol skulle jag inte säga nej till,den e inte snygg men super skön !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0