Dagens inköp

Hej hopp nu har jag varit och hämtat min beställning på glöggen som jag gjorde förra veckan,ska prova den i helgen,slurp..

Har kommit igång med julklapps handlandet,så idag blev det ytterligare några fler.Det lustiga är bara att tydligen så är jag ute lite för tidigt enligt handeln,för överallt jag skulle ha julkartong till det jag köpt fick jag höra,åh nej det har inte kommit nga kartonger än,du e ute lite tidigt va (blink blink).

Det kommer att vara helt hysteriskt om ngn vecka,folk blir otrevliga,buffliga,trängs före och så är allt man ska ha slut,typ.
Ska man ändå handla så är det bäst att börja så smått,men jag vet exakt hur det är,man väntar in i det sista och sen står man där och lovar sig själv att minsan nästa år ska jag börja i tid..hm eller hur,för så blir det ju oftast inte.Jag är som sagt tvungen att göra dom flesta inköp nu,för sen när jag e nyopererad så kommer jag inte orka trängas med alla hysteriska människor.

Glöggen är beställningsvara om ni vill köpa den art.nr 76102-02 Pris 69:-

Självklart blev det nga små saker till som jag handlade..
Yankee Candles doft grejer är bara så fantastiskt trevliga,julklappstips för den som inte har provat



förbrukningsvara.. ha ha haa

 


Kommentarer
Postat av: matilda

glögg är så j*vla gott :)

2009-11-11 @ 19:28:52
URL: http://punkget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0