Datakabeln är som bortblåst

Hanna sa till mig precis att mamma du måste bli duktigare på att fota på riktigt och lägga in på bloggen,för det e ju roligare för läsarna att se på dina bilder.

Ja jag får faktistskärpa mig,jag vet att jag e dålig på det..men jag har en liten förklaring till det,datakabeln till min mobil är som bortblåst,hade jag haft den så hade jag lagt in mkt mer bilder och kanske lite videoinlägg,ska försöka leta reda på den eller så får jag köpa en ny,men känns lite onödigt just nu när jag strax ska köpa en ny mobil,så får se om det blir det ena eller det andra..men bättre ska jag fösöka bli !

Eller är det ngn som har en för mkt ? Jag har en Nokia N 95


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill du hellre ha sommar eller vinter? =)

2009-11-18 @ 10:52:06
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0