Pics..

Nga bilder från igår kväll..



Min lilla knasiga pälsängl hade hittat soppåsen dit jag sorterat plåtburkar,hm undrar vad hon letade efter..kan ha varit tonfiskburken,ha ha haa rolig katt va..





Primo Chao Chao på söder,jag provade en fullkorns pizza,njae den var sådär..



Min lilla gubbe !



Blir man så suddig på Cola Light..tydligen



självklart blev jag shopping sugen när jag passerade alla trevliga skyltfönster..



H&m:s skylt fönster,även om det ser ut som KappAhls(reflekteras från andra sidan)



Halloween spöket på Drottning gatan !



Filmstaden Sergel är min favorit biograf..



Alvin & gänget (var lite sugen på att ställa mig brevid dom,men blev lite för blyg,var lite för mkt folk )




Kommentarer
Postat av: Inger

Men Pia var är barnasinnet? Klart man vågar ;)

2009-11-01 @ 22:19:44
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0