Mitt Paradis

Nu har jag MEGA längtan till mitt favorit land,jag bara ääälskar Thailand,har varit dit 7 gånger och har inte tröttnat och kommer inte att göra det heller.

Längtar dit så fort jag landar på Arlanda.En av mina bästa vänninor som heter Helena är där med sin familj nu och inte bara en vanlig kort semester,utan i 5 månader,barnen går i svensk skola där under tiden för att dom inte ska missa ngt,förstå vilken grej alltså..
att kunna genomföra en sån långresa med tanke på allt som ska ordnas och få det att fungera,jobb,hus,skola ja och allt annat runt omkring,men det är det värt,förstå vilken upplevelse och vilket minne för livet för hela familjen,wow !

Åh vad jag önskar att vi hade kunnat åkt och hälsat på dom nu när dom e där,typiskt att vi inte åker i år just,annars så har vi nästan varit dit en gång varje vinter,dom senaste åren,förra året var vi dit 2 gånger tom..
Vi har pratat om att köpa hus/lägenhet där om ca 5-6 år,om vi har möjlighet dvs. Skulle vara helt underbart !

Här ser ni två video klipp därifrån..
VARNING: Ni kommer att få resfeber

Som det står ovanför klippet the most beautiful beach..det stämmer,har varit där..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0