Hoppas på nga laxar

Sov ut till 10 imorse och det var behövligt,har varit ganska trött dom senaste dagarna,så nu känner jag mig pigg,glad & utvilad.

Vi ska ha lite gäster ikväll så jag har förberett lite,gjort en Taco-kycklingpaj som jag gjorde rätt ofta förr om åren,men nu var det nog ngt år sen jag gjorde den,ja ni vet ju hur det är,vissa rätter går liksom i perioder,ja precis som det är med det mesta iförsig..
Ikväll blir det Taco afton,så därför tänkte jag att det kan vara trevligt att komplitera med en passande paj till.

Urk vilket tråkigt höstväder det är idag,skulle igentligen inte vilja kliva ut genom dörren en dag som denna men jag måste,eftersom det är min tur att köpa V75:an,jag och syrran spelar ihop varje lördag,vi turas om att spela,så jag spelar varannan lördag och denna är min lördag,jiiiihaaaa hoppas det trillar in nga laxar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0