Stressad är bara förnamnet..

Oj oj här är det Klasses kockhörna för hela slanten,110 personer kommer på begravningen och vi e 5 personer som gör köttsoppa,så svettigt är det..men men bara att köra på,he he hee..

Åkte raka vägen efter jobbet till Axfoods snabbgrossist för att handla ingredienser till maten.Sen till syrran en snabbis för lite morgon fika,sen åkte syrran och jag och beställde tårtorna till begravningen.

Så just nu står jag och kokar kött samtidigt som jag försöker göra en vanlig middag,ikväll blir det laxpudding.
Alldeles strax ska jag agera lite taxibolag också,tjejerna ska ju till ridningen.
Tjohooo tusen järn i elden,undrar varför jag känner mig smått stressad ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0