Hem ljuva hem

Kom hem precis så kastade mig över braskaminen direkt,det är så mörkt och ruggigt ute och då är det extra effektfullt att sitta framför brasan och bara känna värmen,åh helt plötsligt nu så blev jag sugen på kaffe,ett ögonblick kommer strax..

Så nu sitter jag här med kaffe & knäckemacka,kände att jag var vrålhungrig.
Som sagt så var jag iväg och färgade fransar & bryn,brukar göra det med jämna mellanrum,jag har så fruktansvärt ljusa ögonbryn i mig själv men när jag färgar dom så känns det inte så naket.
För nga år sen så gjorde jag kosmetisk tatuering på mina ögonbryn,blev jätte fint och när jag inte var sminkad så såg jag inte så "naken"ut,men tyvär så har det släppt,det håller ju olika länge på olika personer,så för min del är det dax att göra påfyllning,men det får vänta ett tag nu,har ju mina andra "små projekt" som ska till först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0