Mår bättre än väntat

Som sagt så har jag blivit utskriven idag från Improva,måste bara börja med att säga att det är en fantstiskt bra klinik och väldigt kompetent personal,så är det någon av er som går i funderingar av att göra en plastikoperation,så kan jag varmt rekomendera Magnus Hober på Improva kliniken.

Jag var lite pirrig när jag kom dit men inte så nervös,kom dit vid strax innan 11,sen kom skjuksköterskan in till mig och så provade vi ut en korsett till mig,som jag måste ha 3 v dag och natt,sen ytterligare 3 v på dagtid,så sammanlagt blir det 6 veckor som jag måste ha den.

Sen kom min kirurg Magnus in som skulle operera mig för att gå igenom det sista inför operationen,sen ritade han på mig,där han skulle  operera och fettsuga,till sist så tog han före bilder som dom alltid gör inför operation,vid senare tillfälle så blir det även efter bilder,det blir ju faktiskt lite så som Magnus sa,att man vänjer sig otroligt snabbt och tycker att men så här har jag väl alltid sett ut,då är det faktiskt bra att se på bilderna och verkligen se vilken skillnad det blivit.

Min operation gick oföskämt bra,tog dock 4 timmar men det gick bättre än väntat,självklart har jag ont men inte alls i den nivån som jag hade förberett mig på,så det känns så otroligt bra nu.
Skönt att allt är över,nu är det bara att hoppas att läkningen går snabbt & smidigt..

Det känns nästan lite overkligt att ha en sån platt mage som jag har nu,är så tacksam över att ha kunna gjort det här nu,efter 12-13 års väntan.

Har tagit det rätt lugnt sen jag kom hem idag,men måste erkänna att jag inte suttit helt stilla,har ju svårt att bara vara,så får se hur många dagar jag grejar det ?
Vad tror ni?

Skriver mer imorgon och lägger ut nga bilder,är lite för trött nu för att orka ladda upp bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0