Några bilder

Idag har jag varit ganska trött,så har unnat mig flera timmars läknings sömn,känner att det gör gott.
Har haft en rätt bra dag,inte så värst ont idag heller..självklart har jag lite ont men inte som väntat,trodde verkligen att jag skulle känna mig överkörd,så det är bara att tacka och ta emot att det gått bättre än väntat,ännu en dag.
Igår kväll när jag gick till spegeln så fick jag en lite chok,hade ju inte sett mig själv utan korsetten..wow kände jag bara,och då inte i positiv bemärkelse,utan såg inte riktigt klok ut,blåslagen är bara förnamnet..ser ut som jag blivit rejält misshandlad,som tur är så vet jag att det är på rätt väg nu,idag när jag tittade så såg det inte fullt så illa ut,hm..
Läkningen kommer nog att ta sin lilla tid men känner att det är på G.

Har haft lite svårt att hålla fingrarna i styr från städningen,så smög runt med min mopp en sväng på eftermiddagen,ja jag vet att jag inte borde,men hur ska jag kunna låta bli..


mitt lilla rum på Improva


dagen efter operationen


första middagen,hemmagjord potatis & purjolökssoppa gjord av Improvas egen husmor


tack snälla rara Laila för blomarrangemanget !


dom här dräneringsslangarna får jag ha fram till första återbesöket..


ser inte så trevligt ut men dom gör nytta iallafall..


snygg korsett va !!





Kommentarer
Postat av: M

Oj, vad fin du kommer bli!

2009-11-26 @ 19:55:16
Postat av: Anonym

Du är säkert jätte nöjd, vad mysigt ställe att vara på.

2009-11-26 @ 19:56:02
Postat av: ML

Säg inte att du opererat dina ögon också??? Såg tejpen, eller är det pga narkos?

Magen blir kommer att bli fin :-)

2009-11-26 @ 22:47:22
URL: http://mlwidlund.blogg.se/
Postat av: helena

hej hej du din mage kommer bli super... och vilket mysigt ställe et verkar vara...kram kram

2009-11-27 @ 11:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0