Snart dax att unna sig glögg !!

Såg på Aftonbladets hemsida att snön e på väg inom nga dagar,fy 17 gubbar.. för slaskväder,ska det vara så ska det vara riktigt kallt och snö,då är det mysigt.
Nu kom jag ju att tänka på julen,älskar julen..det är så mysigt när det snöar ute och man tittar ut genom fönstret och har en mysig julskiva på i bakrunden,självklart har man tänt en massa ljus och gjort eld i brasan och så slår man ner sig i soffan med en mugg glögg,hur mysigt låter inte det..
Julen innebär självklart julklappar,för vad vore en jul utan klappar..lite tråkigt,det tillhör liksom..men kom på att man kanske ska bege sig ut i julklapps handeln nu,jag har bara 3 veckor på mig,för sen blir det ju inte av att springa och handla när jag e nyopererad,så måste se till att det är färdigt innan och jag som inte ens vet vad jag ska handla,oj oj kan bli lite svettigt..har ni tips,så får ni mer än gärna dela med er av dom,ingen vore lyckligare än jag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0