Med eller utan mask ?

Ska jag skratta eller gråta..
Igår när vi satt vid frukost bordet så pratade vi om smink osv.men iallafall så sa Lasse till Hanna (yngsta dottern) att hon är är som vackrast när hon e naturlig,alltså utan smink.Då sa jag till Lasse: så sa du alltid förut till mig.. han svarar:ja men du e ju som en gammal bil,ju äldre desto mer smink krävs=behöver jag.. ha ha haaa så kan det nog vara.

Vanligtvis tar tjejerna bussen till skolan,men idag körde jag dom eftersom Hanna skulle åka till Falun med skolan och självklart blir det en massa packning då,men iallafall så frågade jag Hanna om hon behövde hjälp med sin tunga väska,vad får jag till svar:nej du behöver inte går ur bilen,för du har inte fixat dig och har inget smink på dig..
ha ha haaa ja a vad säger man,kan bara krasst konstatera att jag inte bör gå utanför ytterdörren osminkad,måste se ut som en rugg uggla,ska jag skratta eller gråta ?
Tur jag kan skratta åt det..










Som man kan se så gör smink rätt mkt på ett utseenda,men uppenbarligen är det fler som väljer att gå utan fast dom inte har senaste årsmodellen på sitt yttre..
Nu vet jag ju att både Lasse & Hanna retades när dom sa så,men att just båda säger det,dagarna efter varandra..var ju rätt roligt.

Kommentarer
Postat av: Det är bara jag

Har inget minne att jag jag har sagt det där. Det har du drömt bara.....

2009-11-09 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0